Bloggpaus

 
Hejsan alla fina!
Tog en lång bloggpaus eftersom att jag knappt sitter vid datorn längre, ska bli lite ändring på det. 
Spenderade måndagen med min fina pojkän, var på JUSTIN BIEBER konsert både tisdagen och onsdagen, så underbart! Skrek, grät och sjöng, halsen mådde dock inte så bra efteråt. Sov med rickard i torsdags och i fredags taggade jag krogen tillsammans med hannah och Josephine. Blev en grym kväll på Mike´s med Medina som gästartist. Åkte hem med pojkvännen och sov där. Igår drog vi oss in till stan och shoppade ett par jeans till mig. På kvällen drog vi till Evelina för lite chill som blev riktigt kul i slutet. Åkte hem med pojkvännen och sov där ännu en natt. 
Idag har vi kollat på film, lagat mat och nu är jag hemma och har precis städat hela mitt rum. Snart ska rickard komma hit, blir kanske grillat och saw, myspys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback