Dagens shopping


Kommentarer
Anna säger:

Kan du inte skriva priser på allt du köper? Vore jättekul att veta för jag ska också till thailand snart!:)

Svar: Absolut kan jag göra det, det är bara lite svårt att hålla koll på alla priser när jag köper så mycket. Om det är något du undrar fråga istället så svarar jag gärna :)Vart i Thailand ska du? :)
Linnéa Andersson

2013-04-02 | 10:19:05
Anna säger:

Vore kul att veta vad linnena och smyckena kostar. Behöver inte veta precis, bara ungefär. Vi har bara tagit en flygstol till bangkok och bokat en hotellnatt där, sen får vi se var vi ska!

Svar: linnena köpte jag allt från 100-350 bath, smyckena från 80-200 bath, sen beror det självklart på vad och var du handlar :)
Linnéa Andersson

2013-04-02 | 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback