Thailand dag 10

 
Hejsan! 
Idag hade jag riktigt svårt att komma upp men efter ett tag drog jag mig upp. Hoppade i plurret och tog en massa bilder med malin, (de ovan). Vid halv två åkte vi till ett shoppingcenter som verkligen inte hade alls så mycket snyggt. Hittade iaf två tröjor som jag inte kan använda här men i Sverige. Åkte sen in till stan och åt på hilton hotellet, var väll helt okej, hotellet var fint och sådär men skulle inte vilja bo där, var alldeles för mycket barn och dålig personal i restaurangen där vi åt. 
Iaf, sen gick vi vidare till ett märkesoutlet där jag hittade tre par snygga skor och ett playboy linne, nöjd med mina köp! 
Kom hem och verkligen sprang ner och hoppade i poolen, fyfan vad vi var svettiga! Det var verkligen den varmaste dagen idag. Snart ska vi gå en bit för att komma till en restaurang, vi måste röra lite på fettet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback