Thailand dag 13

 
Godagens!
Eftersom att jag inte orkade göra två inlägg igår då det tar ca 5 min för varje bild att ladda upp så gjorde jag gårdagens inlägg nu istället. 
Dagen började med Pannkakor till frulle, super goda! Packade sedan ihop kamera och badkläder och drog ut och snorklade med ett helt gäng. Var nog en av det häftigaste jag gjort, efter det här kan jag nu våga mig på att dyka i framtiden. Fick lite panik ibörjan av alla fiskar, men de var så fina när jag hade lugnat ner mig lite, tack vare malins undervattenskamera så har vi filmat och tagit en massa bilder! 
Åkte till två olika ställen, ett där vi snorklade på och ett annat jättefint vid ett stort rött berg. Kom tillbaka till ön, badade det sista, tog lite kort och vid halv tre gick båten till fastlandet. Tog ca 15 minuter denna gång, han gasade på! Åkte sen mini buss hem till hua hin, känns verkligen hemma här! 
När vi kom hem stod två moppar och väntade på oss, fick sen två idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback