Thailand dag 14

 
Hej!

Idag gick vi upp runt nio tiden. Malin gjorde gofrulle till mig med yoghurt och frukt och sedan la vi oss i poolen ett tag. Mamma och jag tog sen två moppar och åkte omkring för att se lite runt omkring vårt hus. Vid lunchtid tog jag och malin en varsin och drog på en liten runda, åkte sen till affären och hämtade mat så satt vi hemma och myste med god thaimat. 
Tog det lugnt och fixade oss lite tills sex då jag och malin drog in till stan för att gå på de tre favoritmarknaderna en sista gång och shoppa det sista. vi kommer antagligen inte hinna det imorgon så vi tog allt idag så vi inte känner stress imorgon. Shoppingen såg ni i inlägget här under! 
Nyss kom vi hem och klockan är snart tio på kvällen. Nu ska vi fixa malins hår, hare grymt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback