Thailand dag 5

 
Hej!
Idag har dagen varit väldigt soft. Gick upp vid nio och sa hejdå till min morfar och hans fru. Bestämde oss sedan för att ha en heldag hemma pågrund av värmen. Var väldigt lite vind idag så har bränt mig i ansiktet, armarna och på rygg och axlar. Har även börjat flagna, roligt efter fem dagar... 
Under dagen hann jag också bli lurad av min kära pojkvän som lurade mig att han tappat känslorna, började såklart grina och tyckte livet var pest tills jag förstod att det var första april idag, kul skämt.... 
Vid halv sju tog vi en tuctuc in till staden, käkade väldigt mycket mat och gott var det också! Hittade sen en GIGANTISK marknad med väldigt snygga saker, shoppade på till både mig och kompisar. Käkade den berömda thaipannkakan med banan och nutella, åh så gott det var, fick tyvärr inte ta några bilder... 
Kom nyss hem och har tagit ett kvällsdopp då vi kastade boll i poolen hela familjen. Snart ska vi sova, klockan är elva och vi är riktigt trötta. Solen tar på krafterna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback