Thailand dag 9

 
Idag tog jag och malin en sovmorgon till halv tio istället för nio, somnade om och kom inte upp förens vid tio. Gick ut och satte mig i skuggan och väntade på att vår städerska och hennes vän skulle komma. De masserade oss och det var den bästa massagen jag fått! Helt underbar var den! De ska komma nästa vecka igen så ska de också ge oss manikyr och pedikyr. Sen stannade vi i poolen i flera timmar. Har precis duschat och fixat mig lite så snart ska vi åka en tuctuc in till village market och shoppa. Jag och malin ska ha lite "egentid" så vi ska äta middag någonstans och sen ta vårat favorit glasställe "svensen´s" innan vi åker hem, ska inte glömma mobilen denna gång! 
Hare så bra så hörs vi nog ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback