1 dag kvar!

 
Då har dagarna gått, jag har pluggat som ett as i skolan, packat och planerat på dagarna, umgåtts med pojkvännen och nyss gick min fina vän julia hem. Snart börjar resan till varmare bräddgrader. Malin och hennes mamma hämtar upp oss vid halv nio imorgon bitti. Packar bilen och åker upp till arlanda. Flyget går kvart i två och vi kommer att sitta längstbak i flygplanet. Tio timmars flyg väntar, tre timmars bil i thailand innan vi är framme i hua hin där vårt otroligt fina hus är! 
Datorn ska med, systemkameran kommer följa med vart jag än går, jag ska iallafall försöka blogga minst en gång om dagen eftersom att vi har fritt internet i hela huset. Kommer också shoppa en hel del så mycket outfitbilder kommer komma upp här. 
Nu ska jag dricka upp min dricka, göra mig iordning och sen lägga mig i sängen och sova. Är så sjukt trött och vill bara att morgondagen ska komma. kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback