500 kr rikare

 
Blev lite ändrade planer. Trodde jag skulle suttit barnvakt igår i en-två timmar eftersom att jag aldrig träffat barnen förut, istället satt jag barnvakt i sex timmar, tjänade hela 500 kr. Så jävla nice! Satt och prata med julia i telefon i en timme, tryckte i mig godis samtidigt som jag kollade på toy story 3 och somnade i soffan. Väldigt lättförtjänta pengar! Gick hem själv vid halv två, småsprang hela vägen, jag som är såjävla mörkrädd var ju tvungen att gå bredvid en mörk skog nästan ända hem... 
Somnade så fort jag kom hem och vaknade vid halv tio imorse. Gjorde två lyxmackor och kollade på tre avsnitt av oth. Ska nu hoppa in i duschen för att fräscha mig lite, damma av rummet lite, äta lunch och sen försöka ta mig till stan för att träffa malin. Blir att försöka jobba upp brännan nu så att jag inte bränner mig det första jag gör i thailand. 
Går sen hem till malin och spänderar natten där. Imorgon kommer jag hem skapligt runt elva och ska då övningsköra lite med mamma. 
Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback