9 Dagar Kvar!

 
Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering! 
Hade en toppendag i Fredags! Under min dag på praktiken kom mig "chef" och berättade att jag fått sommarjobb i kondisdelen. Kommer därför att jobba hela sommaren och tjäna en jävla massa pengar, väldigt underbart! Lisa hämtade mig och sedan åkte vi till Ica och handlade mat. Kom hem till henne hade det mysigt och till middag lagade vi potatisgratäng med vanlig potatis och sötpotatis, hade kött och en sås till. Till efterrätt gjorde vi chokladfondant med jordgubbar och passionsfrukt. Kollade på film och somnade innan tolv. Jag har blivit så himla trött nuförtiden och klarar inte av att va vaken så länge på kvällarna... 
I Lördags åkte vi till stan, shoppade två linnen till thailand. Åkte sedan till kanotklubben där rickard och hela hans familj befann sig. Åkte med dom till Ockle för att fira hans bror som fyllt 20 år. Åt gott och hade det trevligt. 
Vid sju var vi hemma hos dom i oppeby, duschade, kollade på film och åt lite godis. Somnade rätt tidigt då också och vaknade runt halv åtta. Vid tio gick vi upp och gjorde "frukost" som istället blev tidig lunch. Åkte sen hit och gick ut på en pw runda, testade min nya astmamedicin och jag tror faktiskt att den hjälpte!
Käkade pizza till middag och somnade i varandras armar innan halv tio.
Idag har jag varit på praktiken, städat hela rummet och ska snart äta lite middag.
Ska senare göra te och lägga mig och läsa min bok som ska vara utläst innan jag åker till thailand, vilket är inom 9 dagar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback