Drick för att bli av med finnar!!

 
Godagens Godagens!
Sitter i sängen med en kopp te och är allmänt trött i skallen. Har gått riktigt bra på praktiken, träffade en gammal vän som jobbar på city gross, har även lämnat mitt CV till butikschefen som verkade väldigt glad och positiv. Bakade på och käkade inte så mycket godsaker idag, blev lite jobbigt bara nyss när jag kollade i kylen och kladdkakan ligger där och väntar på mig... 
Melinda smsade mig nyss och berättade att lisa var sjuk, så dansen är tyvärr inställd idag, as tråkigt! 
Så det blir verkligen att försöka ta tag i rummet som ser ut som en bomb samt är väldigt dammigt av alla snickare som kommer och går med smutsiga skor. Behöver även plugga lite på svenska grejerna så jag kan bocka av lite grejer från min långa lista. 
Jag måste bara ge er ett tips, jag dricker runt 2-3 koppar te varjedag, eftersom att jag har sötsug från mina
p-piller och att jag tycker det är så himla gott! Sen jag har gjort det under ett långt tag så har mina finnar börjat försvinna, just nu har jag inte en ända! Så för er som har problem med finnar och gillar te, börja dricka! Det hjälper faktiskt :D
Nä nu ska jag plugga lite sen städa rummet, hörs ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback