Feber

 
Hej på er!
 Vaknade mitt i natten av att jag hade feber, hade två täcken och en filt på mig när jag äntligen somnade om. När jag vaknade halv sju imorse kände jag fortfarande att febern var kvar så jag ringde min praktik och valde att stanna hemma en dag till. Somnade om och vaknade vid elva av att jag var kallsvettig och matt i kroppen. Laddade ner en Johan falk film och la mig med ben & jerry´s och kollade. Helt plötsligt ringer det på dörren och där står min pojkvän helt klädd i svart. Han hade sprungit ända hit så det blev en riktig överraskning! Myste lite med honom tills han gick en pw hem. Har sedan dess fått i mig lite soppa och en macka, skrivit klart de två första veckorna från praktiken på engelska och nu ska jag börja göra svenskan. 
Ska skippa dansen idag eftersom att jag inte har någon ork i kroppen. Blir istället att ligga och läsa en massa ikväll och kanske en till johan falk film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback