finfina vännen!

 
Har spenderat natten med den här otroligt fina tjejen! Igår träffades vi på filmkedjan efter att jag övningskört med mamma. Vi hoppade in i ett varsitt solarium och skrek till varandra genom väggarna för att kunna prata. Gick därefter hem till malin och åt god middag och efterrätt samtidigt som vi kollade på mello. Tyckte inte att rätt låt vann då jag hejade på Anton, menmen, den var väl helt okej
Gjorde oss iordning och började asgarva när vi såg att jag bränt mig över hela ansiktet, rumpan och brösten och malin hade stora pigmentfläckar i ansiktet. Låg och prata i hennes otroligt mysiga säng och somnade med en lite katt på mig. 
Vaknade imorse vid nio tiden, fick skjuts hem av hennes mamma för Malin skulle köra fotbollsmatch. Nu sitter jag här hemma och äter skinkmacka och dricker te. Planerna idag ser ut att jag måste börja med min svenska inlämning, ska kanske övningsköra lite med mamma och sedan kommer rickard hit och det blir tacos till middag, mumma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback