Helgens planer!

 
Den här kvällen blev inte som jag tänkte mig, lite för mycket tårar och lite för mycket deeptalk än vad jag egentligen hade orkat, men nu blev det som det blev. Så ska skära upp lite melon och koka te för att sedan läsa min bok som jag redan kommit in i efter 60 sidor. Vi får se om jag orkar gå till praktiken imorgon, är inte så taggad på att ställa mig och försöka vara så positiv och glad som möjligt när jag egentligen är tvärtemot. Menmen, det får vi se imorgon bitti. Morgondagen ser ut som att jag ska sitta barnvakt hos en ny familj i mitt område på kvällskvisten. Blir säkert runt sju till nio och efter det ska jag träffa min saknade bästavän julia som jag inte träffat på ett par månader, helt sjukt! 
På lördag ska jag försöka ta mig till stan för att träna och sedan möta upp fina Malin för lite solning på videobutiken. Följer med henne hem och sover sedan kvar där. 
På söndag ska jag nog träffa Rickard och så får vi se vad vi hittar på. 
Men nu somsagt så blir det att ställa sig i köket och fixa lite frukt. P u s s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback