Livet rullar på!

Ni får en bild från när jag var liten och blond och visar halva bhn bara för att jag inte har några nya just nu! hehe
 
Efter en riktigt rolig praktikdag med en massa skratt och galenskap kom jag hem som en zombie och började plugga. Har sedan fem suttit framför min dator och pluggat gärnet. Skrev klart engelska APL uppgiften, svenska APL uppgiften är snart helt klar och ska nu äta lite för att sen lägga mig och läsa min bok. Skulle ha kollat på mästerkockarna men har redan missat några minuter så vill inte bara hoppa in nu. 
Morgondagen ser ut som att jag ska sova hos min älskling, om inte det ska jag börja packa. Hade tänkt att göra det idag men orkar verkligen inte. 
Blir nog en tidig kväll som igår, somnade innan tio. 
Sov så gott allesammans, jag är så sjukt trött att jag inte orkar blogga någont mer ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback