Övningskört!

 
Hej mina fina. I fredags hade jag riktigt kul på praktiken, alla tjejerna var där så vi jobbade på och skrattade en hel del! Fick skjuts av hannah till friskis där jag mötte upp pojkvännen för lite träning. Blev mycket armar och mage. Vi tog bussen hem hit, åt middag och somnade sedan alldeles för tidigt för en fredagkväll. Var helt slut efter veckan och träningen. 
I Lördags vaknade vi runt tio, jag överraskade honom med lite scones till frulle med te. Sedan fick vi skjuts till gymmet, vi körde armar, rygg och mage. Mamma hämtade oss och åkte hem ett tag tills pappa skjutsade oss till affären och vi inhandlade mat och frukt till kvällen. Mina föräldrar åkte iväg till våra kompisar på middag men eftersom att vi aldrig är ensamma hemma så valde vi att stanna hemma. Rickard lagade god mat till mig med fläskfilé, ris och god sås. Jag lagade efterrätten som var fruktsallad med vitchoklad och riven mandelmassa som jag la över frukten och körde sedan in i ugnen, glass till det. det blev en jättemysig middag med tändaljus och lite deeptalk i några timmar. Duschade och somnade sedan till en film, väldigt bra lördag! 
Idag vaknade vi vid nio, kollade på vasaloppet och VM. Han åkte runt fyra, då satte jag och mamma på oss kläder och åkte till statoil för att köpa övningskörs skylten. Åkte sedan till skolansparkering och körde runt och runt där. Första gången och det gick riktigt bra! La in att blinka, parkera och titta mig omkring under min första körning, känns riktigt bra! 
Nu sitter jag i sängen efter att precis kommit hem, körde i hela två timmar. Sitter med en balja te bredvid mig och ska snart lägga i olja i håret och sedan hoppa in i bastun tillsammans med mamma och pappa. Blir att kolla på Johan Falk ikväll tillsammans med choklad! 
Ha det super, blev lite mycket text...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback