pojkvän, barnvakt, fika, planering

 
Den här helgen har jag umgåtts väldigt mycket med min pojkvän vilket var planerat, kommer sakna honom massor när jag åker! Annars så gick jag och var barnvakt igår från fyra till halv tolv på kvällen. Möttes av min pojkvän och kom hem till han och kolla på "skräckis", somnade i hans armar. Vaknade som vanligt imorse vid åtta/nio tiden, har blivit en vana nu. Fick frukost på sängen och sen kröp vi ner i ett bad tillsammans och myste med tända ljus. Käkade lunch, kollade på skidor och sen hämtade mina föräldrar upp mig. Åkte hem till Malin för fika och planering inför resan så nu känns allting glasklart! 
Idag står packning, städning, lite plugg, tv, mat och duscha på schemat. Imorgon blir det skolan för första gången på hela fem veckor, känns lite pirrigt att få träffa alla igen, känner att jag vuxit som person under den här tiden. 
Vi hörs lite senare så ska ni få se bilder på min packning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback