Praktiken slut!

 
Efter fyra veckor med sköna människor, högt tempo och en massa skratt är praktiken nu slut. Kommer kännas konstigt att komma tillbaka till skolan på måndag. Kommer bli riktigt kul att få träffa alla vännerna igen men kommer sakna att få baka hela dagarna. 
Annars så har jag sovit hemma hos min pojkvän i två nätter, ska laga lite mat snart och sen åka hem till rickard igen. Blir fotboll och mysigheter. Imorgon ska jag sitta barnvakt från 16- 11.30 så kommer tjäna lite pengar, blir grymt till thailand. Only 5 days left, gissa om jag är hyper hela tiden!!!?
Nä men sover hos rickard tills på söndag så bloggandet kommer inte att ligga på topp direkt. 
Hare bra så hörs vi när vi hörs under denna helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback