sjukhuset nyss!

 
HejHej!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid. I Söndags kom rickard hit och myste med mig. Vi bakade en kladdkaka, åt tacos och kollade på en riktigt bra film som heter "upside down", rekomenderar den starkt för någon som vill se en häftig film som är väldigt annorlunda! 
I Måndags var det praktik igen, skojade runt med em och hade en väldigt rolig dag. Mamma hämtade mig och hann knappt innanför dörren förens rickards pappa kom och hämtade mig så åkte han och jag hem till dom. Drog till badhuset med hela deras familj och badade. Lärde mig att paddla lite kanot av hans lillasyster men gick ju inget vidare... Igår fick jag skjuts av rickards mamma till praktiken, var med hannah hela dagen och bakade jävligt många muffins. Rickard och hans pappa hämtade mig så övningskörde han hem till mig. Käkade och tog det mest lugnt, han blev lite sjuk under kvällen. 
Idag har jag haft en kortisdag på praktiken. Gjorde 15 princesstårtor, gräddtårtor, semlor och tryffeltårtor. Käkade lunch och sen kom mamma och hämtade upp mig vid två. Då drog vi till sjukhuset för att ta massa prover och tester så kom faktiskt precis innanför dörren. Har förmodligen haft astma under alla dessa år, så förhoppningsvis så ska medicinen hjälpa mig så jag orkar springa igen. 
Nu har vi en snickare här hemma som hjälper oss med badrummet, blir lite fika alldelestrax och sedan ska jag glutta på det nya avsnittet av pretty little liars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback