Thailand dag 2

 
Hej alla & Glad påsk!
Nu ligger jag i sängen med malin och har precis borstat gaddarna, klockan är tolv här. Vi sov länge imorse, hela 14 timmar. Vid tolv väckte jag henne så gick vi ner och åt godfrulle med yoghurt och frukt. Skulle egentligen åkt till stranden med vi hade det så skönt vid poolen så det blev en hemmadag istället. Åkte iväg och åt lunch på en fin fiskrestaurang. Malin och jag delade på kött. Gick sen runt och kollade, kände på havet som var hela 32 grader, helt underbart var det! köpte en ring som ser ut som en gubbe och en sarrong (stavning). Tog sen bilen till huset för att hämta pengar. Sen skjutsade morfar oss till village market där det var sjukt mycket shopping! Det var både inomhus och utomhus. Köpte grejerna på bilerna ovan samt att malin bjöd mig på FETA glassen, ska dit fler gånger så kan ta bilder då, har inte kameran med mig. 
Tog en tuctuc tillbaka till huset, skrattade under hela resan, så jävla roligt! 
Kom hem och tog ett kvällsbad i poolen, fixade gott och blandat så låg uppe på rummet och åt frukt. Packade precis upp min resväska, gjorde mig iordning och kröp ner i sängen. Vi ska nu sova för vi är riktigt trötta! 
Imorgon är klockan ställd på nio, då blir det pool i nån timme och sen drar vi iväg till havet. 
Hoppas ni alla har haft en bra påsk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback