Halkkörning, vofflor, fixat håret

 
 
 
Idag gick jag upp runt åtta, käkade frukost med mamma och lyssnade på hög musik medans jag gjorde mig iordning. Vid halv elva åkte jag till albertsons för att ha min halkkörning. När alla hade samlats åkte vi i en mini buss till gnesta där vi skulle halka omkring. Fick först se lite filmer och ha genomgångar, sen var det vår grupps tur. Satt med en jättesnäll tjej så tillsammans skrattade vi och skrek tillsammans i bilen, skit kul! Alla blev godkända och när klockan var tre gick bussen hem igen. 
 
Kom hem och gick ut med lilla shant, åkte sen lite ärenden med mamma, kom hem och käkade vofflor och vid halv sju började mamma fixa mitt hår. Nu är det klart och jag är jättenöjd, Bilder kommer upp imorgon! 
 
Nu ska jag sova och tagga inför praktik och träning imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback