PåskLov

 
Hej!
Igår efter praktiken åkte jag hem, åt lite mat och drog sen till gymmet för att köra ett pass bodybalance och efter det bodypump med malin. Det gick helt okej, jobbigt som fan men känns skönt att ha börjat träna igen. Åkte hem till pojkvännen, käkade lite mat, duschade och somnade gott. 
 
Idag var praktiken rolig, tiden gick fort och jag har varit på ett strålande humör! Vid tre önskade jag dem alla glad påsk och skyndade mig för att byta om. Kom hem, gick ut med min hund, gjorde en god smoothie, bytte om och åkte iväg till gymmet för att möta upp hannah. Körde lite uppvärmning på löpbandet sen väntade ett zumba pass. Svettades och kämpade, riktigt roligt! 
Nu har jag precis duschat och väntar på att maten ska bli klar. Kvällen kommer att vara lugn i min säng tillsammans med något gott och film. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback