Shanti

 
 
Gårdagen känndes så värd! Jag och rickard gick upp och åt en storfrukost vid elva tiden. Gick ut med shanti i skogen och när vi kom tillbaka packade vi min väska och åkte till mammas och pappas jobb för att träna. Vi tränade ett jättebra mage och benpass som var väldigt intensivt, därefter solade rickard och jag fick massage av massagestolen, sedan bytte vi och åkte hem för att duscha. Kom hem, åt jättegod lunch som mamma och pappa fixat och tog det bara lugnt ett tag. Bakade super gott knäckebröd, kollade på tv med familjen och åt glass framför en bra film som vi båda somnade till. 
 
Idag har vi bara softat, ätit frukost och nu tittar jag på tv. Ska senare baka mitt egna knäckebröd recept som jag ska sälja på mina föräldrars jobb, kanske övningsköra med mamma och plugga körkorts teori. Lite städning och söndagsångest kommer väll lite senare, men nu taggar jag inför en vecka på ica maxi och därefter en veckas påsklov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback