Studentkryssning idag!

 
 
Godmorgon! 
Denna morgon startade genom att jag vaknade när min hund gnuggade sitt huvud på mig och började slicka mig i hela ansiktet, mysig start! Gick upp och gjorde en nyttig frukost och nu ligger jag i sängen igen med en hund på bröstet. 
Den här dagen har vi längtat efter för idag ska vi åka på studentkryssning! Ska bli svinkul och är skit taggad! Uppdateringen kommer därför att bli lite sämre då bussen upp till stockholm går kvart över fyra, vi kommer sen hem nångång imorgon på kvällen. Kameran kommer att följa med så ni kommer få se hur galet roligt vi haft det! 
 
Nu ska jag bädda rent, städa, gå ut med hunden, packa och hinna sätta mig i solen en liten stund innan jag ska göra mig iordning och sen åka till bussen. 
Hoppas ni får en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback