STUDENTKRYSSNING

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja var börjar man någonstans... 
Alla nyköpingsbor samlades på bt igår kvart över fyra. Det kom sex stycken stora bussar för att hämta oss och tillsammans, taggade och glada åkte vi upp till stockholm. Kom ombord på båten, sprang till taxfreen, köpte massa dricka, käkade mat och sen började vi supa. Vi skrattade, tog fula bilder som ni kanske ser, haha jag hoppas att ni andra bjuder på dom, annars får ni skriva så tar jag bort dom, vi dansade, sjöng och däckade runt halv tre. Vaknade sen vid elva och hade då sovit bort en jävla stor del av kryssningen, känns förjävligt rent ut sagt, men det var skönt att sova. 
Idag har vi chillat, druckit lite, hängt bland alla andra människor och åkt i en lite tystare buss hem än vad den var påväg upp. 
 
Jag är glad att jag följde med, det kommer vara minnen för livet, och sådär äckligt som alla andra säger att det är, jag kan inte hålla med! Jag såg inga fulla människor som låg däckade i korridorerna, inga spyor eller något så vi hade tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback