#226 Sträckt en muskel

 
 
Igår kväll när jag skulle sova fick jag hemska värkar i min axel, gjorde ont när jag andades, mådde illa, frös, snurrade i huvudet och värken var något fruktansvärd. Grät och hade lite småpanik då jag varken visste vad det var eller hur jag skulle göra. Med två starka värktabletter och en lång varm dusch kunde jag sen somna. Sov riktigt gott och när jag vaknade var det onda borta. 
På praktiken fick jag göra tråkiga saker och vid lunchtid började jag känna av att axeln började göra ont igen. Sedan dess har jag gått på ipren, såfort jag får ont tar jag en tablett och börjar strecha. 
 
Vet någon vad det kan vara? Tacksam för all hjälp jag kan få! 
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att det onda har försvunnit tills imorgon! Godnatt, sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback