#230 Hiss eller Diss?

 
Jag tycker det är riktigt kul med dessa olika typer av byxor. Att kunna ha ett basic linne till olika nyanser av jeans eller olika modeller. 
Vad tycker ni? Är det fult med olika färger och mönster på byxorna eller tycker ni det är snyggt? 
Skulle ni kunna sätta på er dessa? 
 
Personligen har jag lite svårt att kunna sätta på mig mönstrade byxor, jag vill göra det men då ska de verkligen sitta perfekt för att jag ska kunna göra det. Jag tycker däremot att olika färger på jeans är jäkligt snyggt. Jag har ju själv vinröda dr.denim jeans, skitsnygga verkligen! 
Jag har också blivit lite småkär i de blå legginsen med dragkedjorna på ovanför, samt de beiga byxorna med de långa dragkedjorna. Några trasiga jeans står just nu högst upp på min inköpslista vilket jag kollar väldigt mycket uppe i stockholm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback