#235 Provsmak

 
 
 
 
Hejsan! Hur har ni det? Jag har det super! 
Praktiken idag var väldigt rolig, hade roligt med en annan praktikant som heter Lena och kommer från Göteborg, en riktigt skön tjej som jag verkligen kan snacka om allt med. Vi stod och höll på med marsipan hela dagen så tiden bara flög iväg. Inte så roligt arbete men vi gjorde det roligt. Både jag och Lena fick en varsin överraskning med oss hem. Jossan gav oss två kartonger och i dem låg dessa otroligt fina tårtbitar. Vi fick dem som provsmak då vi ska veta hur allt smakar. Så dessa ska jag och rickard trycka i oss ikväll. 
 
Sen jag kom hem har jag varit och storhandlat och ätit lite mellanmål. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av vampire diaries och sen kommer rickard hem. Ha en finfin tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback