#319 Semlor från chokladfabriken

 
Jag har inte tagit bilden men semlorna är från chokladfabriken.
 
Hur mår ni alla där hemma? jag hörde att det var en grym studentfest igår. Tyvärr kunde inte vi komma då vi bor i stockholm och skulle ha lite problem att ta oss tillbaka hit om vi åkte hem under en kväll. 
 
Idag har jag varit hemma från praktiken, har riktigt ont i halsen, är förskyld och hade feber under natten. Sov dåligt och bestämde mig för att stanna hemma. 
 
Imorgon får vi se om jag går till praktiken eller om jag stannar hemma för att kurera mig. På eftermiddagen kommer Jesper hit och ska va här med oss hela helgen. De planerar en utgång men jag stannar nog då förmodligen hemma. 
 
Nu ska vi äta jordgubbar med choklad och kolla på skräckfilm. 
Ha det superbra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback