#324 Matcha leopardbyxor

  • Den grå tröjan med den V-ringade ryggen kommer från Bikbok
  • Det vita spagetti linnet kommer från Bikbok
  • Leopardbyxorna kommer från Nelly
  • De båda jackorna kommer från Veromoda
  • Väskan, klockan och skorna kommer från Michael Kors. 
  • De svarta kängorna kommer jag inte inte ihåg var de kom ifrån. 
Personligen tycker jag att mönstrade byxor eller tights är jävligt snyggt. Jag har dock svårt att sätta på mig det själv. Jag tror inte att jag passar så himla bra i det, har kollat på några skitsnygga mönstrade haremsbyxor här i stockholm men tyvärr är jag lite för feg för att köpa dom. 
 
Vad tycker ni om mönster på byxorna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback