Äntligen Fredag!

 
 
Hej! Idag har jag haft en tråkig och jobbig dag, mensvärk och bara längtat hem till film och godis. Så det är vad jag ska göra denna fredag. Softa, njuta av helgen, gå till affären för att köpa lite gott, kanske äta sushi och bara va. Rickard jobbar kväll så jag blir ensam fram till ett inatt. 
 
Haha en liten rolig sak som hände igår! Vi har klagat på att det är så långt till tunnelbanan, att den vägen är så tråkig (slöa vi har blivit, bor ca 500 meter därifrån), men iaf, så drog jag ut på en liten prommenad för att se vad som finns åt andra hållet. Det visade sig att hade vi bara vridit på huvudet hade vi sett en annan tunnelbana typ hälften av vägen mot vad vi gått innan. Haha så den ska vi börja ta nu, lite små kul sådär i den tråkiga vardagen... 
 
En vecka kvar nu i huvudstaden, kan lätt säga att jag vill bo i en större stad än nyköping, men aldrig stockholm! För dryga människor som inte bryr sig om någon annan än dem själva. 
 
Nehepp, städa lite och sen gå till affären! vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback