Dippmys

 
 
Förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen! De senaste tre dagarna har jag somnat vid halv åtta, åtta och igår hade jag och rickard lite mys med grönsaker och dipp, så jag har varken haft ork eller lust att blogga. Jag har inget speciellt kul att blogga om förutom att imorgon är min sista dag på praktiken, wiiiihoooo! Jag har dock fyra veckor på en ny praktikplats men den är i nyköping på hemmaplan. Lämnar storstaden efter en hel månad på söndag, känns så himla skönt! Kommer bli skönt med lite runtiner, kunna träna och träffa alla mina saknade vänner! 
 
Idag jobbar rickard kväll så jag blir ensam. Jag och Felicia (en tjej jag lärt känna på min praktik) skulle gått lite på stan men vi var så sjukt trötta i både bena och huvudet att vi åkte hem istället. Det kanske blir stan i helgen istället. Men en häftig sak var att vi idag har varit på en marsipankurs med Jan Hedh, lite små häftigt sådär att ha hängt med honom idag. 
 
Nehepp, nu blir det serier och sen laga någon mat, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback