En solig vårdag i Stockholm

 
 
 
 
 
 
Lite blandade bilder sådär från min och mammas dag. När vi kom hem till lägenheten slängde vi bara in våra saker och sen gick vi till fältöversten för att titta lite på kläder. Hittade så sjukt fina blusar och cardigans så funderar på att dra dit någon dag och shoppa lite, lite dyrt dock... 
Men ialla fall, vi gick sen vidare till olika caféer, eftersom att jag går konditorilinjen så är jag väldigt kräsen när det gäller att det ska se fräscht och snyggt ut. Så vi gick och gick men hittade faktiskt inget ställe. Istället gick vi till sturegallerian, kollade på deras fina bakverk, gick sen upp till drottninggatan, kollade i olika butiker efter studentklänning men när vi inte hade hittat någon på tre två timmar tog vi tunnelbanan hem. Köpte faktiskt en jättegod parfym som jag hade när jag gick i åttan på högstadiet, en söt doft som verkligen passar mig. När vi kom hem gick vi till fältöversten igen och köpte med oss sushi. Åt gott och nyss åkte min fina mamma hem till nyköping. 
 
Idag jobbar rickard kväll så jag blir ensam hemma fram till två inatt. Ska kolla på tv och funderar på att  köpa ben & Jerry´s till kvällen. Nästa vecka är vår sista här i huvudstaden, lite blandade känslor men känns mest skönt att det är över. Kommer sakna lägenheten och känslan att vi har så nära till allt. Allt är så enkelt här. Men jag skulle aldrig vilja bo här permanent, då blir det hellre göteborg eller någon annan lite större stad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback