Fina presenter!

 
 
 
Hej på er! 
Idag är jag glader för idag slutade jag på min praktikplats efter fyra veckor. Fick en jättefin bok och praliner som en liten present efter allt mitt slit. Det lilla fyrkantiga paketet köpte jag med mig som vi ska ge bort. 
Efter praktiken mötte jag upp rickard på fältöversten, drack gott kaffe och strosade runt i butiker. Köpte med oss donken hem och nu väntar vi in Let´s dance, följer kenza! 
Denna helg kommer bli riktigt awesome. Ikväll blir det en lugnt kväll med mys framför tvn, imorgon ska vi in till stan, käka thaimat, fika och shoppa. På kvällen ska vi träffa mamma och pappa så ska vi hem till moster och per på middag. Sover sen sista natten i vår kära lägenhet. 
På söndag blir det lång sovmorgon, städning och packning. Vi tar sen bussen hem till nyköping och mina föräldar tar med alla våra saker i pappas lilla skåpbil. 
 
Hoppas ni alla får en bra helg! Ha en bra fredag allesammans, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback