Lakrits och chokladbakelser

 
 
 
Även idag gick praktiken ovanligt fort! 
Jag gjorde till störstadels samma saker och eftersom att vi hade en lite genomgång om kassan på morgonen så var frukosten lite extra lång. Innan vi gick hem fick vi med oss dessa fina och otroligt goda desserter! Den ena innehåller en lemoncurde, brownie botten, lakritsmousse och någon fruktig gelé ovanpå som jag inte riktigt kände vad den smakade, som dekor är det italienskmaräng. Den andra smakade väldigt mycket choklad, vilket jag gillar, men den påminner lite om chokladpudding så blev inte sådär jätte kär i den desserten. Däremot var lakritsen riktigt god, den kunde dock smakat lite mer lakrits då jag älskar det.
Går ni förbi någon av chokladfabrikens tre butiker tycker jag verkligen att ni borde titta in för att se vad de har, så otroligt fina saker och goda dessutom!
 
Nu ska jag kolla på det nya pretty little liars avsnittet, min fina pojkvän har städat hela lägenheten, bäddat rent och dammsugit så det är riktigt mysigt i vår lilla lägenhet. 
Hoppas ni alla har haft en bra dag! Jag är väldigt trött och seg så blir en tidig kväll idag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback