Shoppingrunda - Thaibuffé

 
 
 
Gjorde oss iordning och tog tunnelbanan in till stan för en lite shoppingrunda. 
Köpte studentklänning och en fin topp på D.M.Retro och köpte två fina toppar inne på Manhattan. Lunch käkade vi på en jättebra restaurang där det var en stor Thaibuffé med allt man kan vilja ha, efterrätt fanns det också. Allt gick på ca 170 kr per person, så värt det! 
Med mätta magar gick vi till gallerian, gick in på Hollister och tittade på alla småtjejer som blev bortskämda av sina föräldrar. Gick till t-centralen och tog tunnelbanan hem. Nu ligger rickard och sover, jag ska snart börja göra mig iordning för att träffa mamma. pappa, moster och per. Vi ska tydligen bli bjudna på en lyxmiddag hemma hos min moster och hennes man, känns super trevligt och mysigt! 
 
Hoppas ni alla får en finfin lördagkväll! Bilder på mina köp kommer upp imorgon om jag hinner. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback