Torsdag

 
 
Hej på er! 
Nu är torsdagen snart slut vilket betyder att det snart är fredag och HELG! Kommer bli så skönt att få sova ut, bara ta det lugnt och göra det man vill. Hela lördagen är jag uppbokad på mysigheter, vad det är får ni se då. Kommer bli så underbart! 
Dagen har iallafall varit bra, praktiken gick fort, lyx middag när man kom hem och nu är jag nyduschad, rakat bena och snart ska jag krypa ner i min renbäddade säng. Rickard börjar inte förens vid tre imorgon så han lär väll sitta uppe halva natten. 
 
Hoppas ni alla har haft en bra torsdag och taggar inför helgen! Jag längtar mer än någonsin efter helg nu när det varit tidiga mornar och tråkiga vardagar. 
 
Vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback