4 Maj

 
Igår drog jag hem till rickard runt fem, käkade middag och sen kom Jerry och Evelina och hämtade oss. Vi alla träffades på nyköpingsbro som förra året, sen åkte vi tillsammans i samladtrupp (en liten bit), hehe vi var lite sena så var tvungen att åka ifatt dom. Vi åkte iallafall tillsammans till Norrköping för att vara med på bilträffen. 
Det var jättekul men så sjukt kallt, frös ihjäl vilket gjorde att jag inte kunde koppla av. Blir så mycket skönare i sommar när man inte behöver tjocka kläder på sig. 
Kom hem till rickard vid två och somnade direkt. 
 
Idag har jag städat lite i min garderob, varit ute och sprungit med min hund, duschat och nu väntar jag på att pappa ska bli klar med maten. 
Kom precis på att jag och min pojkvän har 1,5 år idag, haha ja men grattis till oss... haha
 
Imorgon väntar skolan efter 9 veckor, ska bli så kul att få träffa alla igen! Sitter kvar och pluggar lite efteråt, drar och tränar med hannah vid två och sen ska jag möta upp sanna på stan vid tre. Sover sen kvar hos henne så uppdateringen imorgon kommer säkert bli lite seg, men jag ska försöka att slänga in något inlägg hit och dit. 
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg, min har varit suverän, nu väntar en vecka med plugg, roligheter och förväntansfullhet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback