April Månad

Här kommer en liten summering om hur min April-månad såg ut. Den var väldigt bra och jag gjorde många roliga och minnesvärda saker. 
 
  • Jag shoppade lite produkter samt min älskade studentmössa äntligen kom!
 
 
 
  • Jag försökte äta nyttigt, dock ville inte träningen hålla såbra då jag blev sjuk. Men några pass fick jag allt till!
 
 
 
  • Firade fina Josephine med otroligt fina vänner. Fick också till min första frukost ute i solen tidigt i april månad. Lite sol, färg och fräknar kom tidigare än vad jag hade hoppats på. Så underbart!
 
 
 
  • överraskade mina föräldrar genom att baka fina praliner som jag aldrig gjort förut. Fick ett stort och fint påskägg med lite väl mycket godis. 
 
 
 
  • Hade mysiga påskmiddagar med familj och vänner!
 
 
 
  • Det fina påsklovet bjöd på festligheter, där med den stora studentkryssningen som kommer bli ett minne för livet!
 
 
 
  • Kunde inte avslutat månaden bättre med den bästa dagen på länge, tillsammans med mina fina vänner och roliga bilder!
 
 
 
Nu håller vi tummarna att även Maj kommer bli superbra! 
Den har börjat så sjukt bra, en tyngd har lyfts bort från mitt hjärta och jag kan inte bli gladare än vad jag är just nu.
fin fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback