Beppe 2014

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gårdagen var så sjuk! 
Bästa dagen på så sjukt länge! 
Dagen började men en bra dag på praktiken, åkte därefter ner till stan för att köpa beppebiljetten. Därefter hem, duscha, äta, packa och åka till malin. Där var också jossan och becka, så vi fyra gjorde oss iordning, drack lite och hade det trevligt. Därefter tog vi bussen till stan och gick till nico med massor av andra studenter. På nico skrev vi på varandras mössor, hälsningar, minnen och hur mycket man betyder för varandra. Tyvärr så regnade det men vi hade det kul ändå. När det började bli kallt tog vi oss hem till malin igen där vi fortsatte festa loss. Haha vad som hände där behöver vi inte gå in på i detalj, men kan säga att jag mådde perfekt, dansade loss och var lite för full... Haha. 
Tog oss till krogen genom att gå, haha kommer inte ihåg så mycket från den biten men skrattade så sjukt mycket. Inne på krogen var det massor av studenter och andra människor, dansade och mådde superbra. Nångång efter ett började det bli tråkigt, så jag och rickard köpte med oss en varsin kebabrulle och började knalla hemmåt. Somnade i min pojkväns famn och vaknade vid elva pigg och glad. 
Käkade en dunderfrukost och nu är jag hemma och ska kolla på prison break tillsammans med en skål godis. 
 
Måste bara säga, beppe var så sjukt jävla kul! Var med världens finaste vänner, träffade många saknade och gamla vänner som jag saknar något sjuk, ibland vill man bara spola tillbaka tiden! Men nu blickar vi framåt och tillsammans ska vi alla ta studenten om 6 veckor! Taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback