Frozen Yogurt

 
 
Gårdagen var super mysig! Skolan var svinrolig, slutade elva, drog och gymma med hannah och körde ett riktigt hårt pass. Fyfan vilken träningsvärk jag har idag! Iallafall, gick sen till mina föräldrar, tog en smoothie och sen kom sanna och hämtade mig så åkte vi till stan. Gick och strosade i butikerna, käkade frozen yogurt, som förövrigt var supergott! Vi satt där och pratade väldigt länge innan vi tog bilen hem till henne. 
Käkade middag, kollade på gamla bilder, skrattade precis hela tiden och pratade om allt. Vi hade jätteroligt och somnade sen väldigt sent. 
 
Idag har jag haft en bra skoldag, kom precis hem, gick ut med hunden och snart ska jag åka till stan och ha körlektion. Om jag sover hemma eller hos rickard får vi se. 
Nu ska jag käka mellis, ha det så bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback